Spoed of crisis contact

Is er gevaar?

Is er een levensbedreigend gevaar? Bel dan onmiddellijk 112.

Bel 112

Geen client bij SAVE Jeugdbescherming?

Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Wel cliënt bij SAVE Jeugdbescherming?

Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.

Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:

In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.

Klachtenanalyse 2021

1 september 2022 Reading Time: < 1 minuutleestijd

Vandaag publiceren wij de Klachtenanalyse 2021. Hierin maken wij een analyse van de signalen en klachten die in 2021 over SAVE Jeugdbescherming en Veilig Thuis Utrecht ontvangen zijn.

Aan deze analyse verbinden wij aandachts- en verbeterpunten. De analyse is gebaseerd op cijfers uit de eigen registratie van interne klachtgesprekken, de gegevens uit de jaarrapportage 2021 van het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ) en het jaarverslag 2021 van de Klachtencommissie Jeugd Midden-Nederland (KJMN).

Meer over de klachtenanalyse 2021 lees je op de website van Samen Veilig Midden-Nederland

Nieuwsbrief aanmelding

Blijf op de hoogte van al ons laatste nieuws! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Toestemming(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.