Belangrijke informatie voor cliënten
Alle belangrijke informatie voor cliënten op een rij.
Bezoek ook onze algemene pagina voor cliënten.
Spoed of crisis contact
Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.
Bel met Veilig Thuis 0800-2000
Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.
Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:
In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.
Alle belangrijke informatie voor cliënten op een rij.
Bezoek ook onze algemene pagina voor cliënten.
Krijgt jouw gezin begeleiding van SAVE Jeugdbescherming? Dan verzamelen wij informatie en gegevens over jullie. Lees meer over waarom, hoe en waar we dat doen.
Mijn dossierLees hoe wij omgaan met de informatie die wij over jou verzamelen.
Privacy en persoonsgegevensSamenwerken aan veiligheid kan alleen als we elkaar met respect behandelen. Lees aan welke huisregels wij en jij ons moeten houden.
HuisregelsMisschien wil je een gesprek opnemen om het later terug te luisteren. Er gelden regels voor wanneer je dat mag doen.
Lees over gesprekken opnemenCliënten staan centraal bij SAVE Jeugdbescherming. Als organisatie streven wij ernaar voortdurend te leren hoe we onze cliënten beter kunnen helpen. Onze cliëntenraad helpt ons daarbij.
Lees over de cliëntenraadEr zijn verschillende procedures waarlangs je jouw klacht kenbaar kunt maken.
Lees meerBlijf op de hoogte van al ons laatste nieuws! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.